در خواست شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از رییس جمهور در آستانه سفر رییس جمهور به یزد :

آقای احمدی نژاد! شخصا به مسائل فوتسال رسیدگی نمایید!!!!!


یزدفرد ا "حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی پایانی تیم ملی ایران و بلژیک که تیم ملی 7 بر یک بر بلژیک غلبه کرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سایت خبری یزدفردا  به انتقاد از نحوه برخورد دوگانه مسئولین ارشد ورزش کشور با ورزش فوتسال و همچنین مشکلات بابک معصومی  پرداخت .

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران  در پاسخ به سئوال خبرنگاریزدفردا که آیا پیامی برای رییس جمهور در آستانه  سفر دور سوم  ریاست جمهوری و هیأت دولت به یزد دارید ،اظهار داشت: آقای احمدی نژاد! شخصا به مسائل فوتسال رسیدگی نمایید.

وی افزود:خیلی خوشحال می شدم بازی در زمانی برگزار می شد که ایشان نیز ناظر تلاش بازیکنان تیم ملی بودند ،اما به هر حال این گونه نشد

حسین شمس گفت:خواهش و خواسته ی سرمربی تیم ملی از آقای احمدی نژاد این است که چون با حساسیت مسائل ورزش را پیگیری می کنند، این نکته را نیز مورد نظر  خود قرار دهند که چرا به فوتسال با تمام مقام های آسیایی و جهانی که کسب نموده است توجه کافی نمی شود.

وی افزود :به راستی چرا رفتار دوگانه !!!چرا باید دود آن به چشم تیم ملی فوتسال در رده های مختلف برود تنها خواهش من این است که دستورات لازم جهت پیگیری حواشی فوتسال را صادر نمایند یا خود به مسئله ی فوتسال توجه بیشتری نمایند.

مشروح گفتگوی یزدفردا با حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را در اینجا بخوانید .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا